اسکورت ماشین عروس

اسکورت ماشین عروس، یکی از آپشن هایی است که به تازگی وارد برگزاری عروسی ها شده است و هنوز به دلیل تازگی خود، بسیاری از افراد، با آن آشنا نیستند. اسکورت در لغت به معنای سربازان مسلحی است که از شخصی محافظت می کنند. در اسکورت عروسی نیز شما افرادی را می بینید که دور تا دور ماشین عروس قرار گرفته اند و نقش محافظتی دارند. هر چند که اصل این کار، برای محافظت نیست و بیشتر جنبه تشریفاتی دارد اما ظاهر قضیه، این را به بینندگان می رساند.

اسکورت ماشین عروس انجام دهیم یا خیر؟

تصور کنید که در فیلم عروسی تان، در کنار ماشین خود، چندین موتور سوار حرفه ای که دور تا دور ماشین شما را محاصره کرده اند و با شما حرکت می کنند، باشد. هیجان زده نمی شوید؟ این نمایش حتی برای مردم شهر هم جالب است.

اسکورت ماشین عروس

اسکورت کردن معمولا برای افراد مهم و سیاسی انجام می شود. اسکورت ماشین عروس هم، این حس را به عروس و داماد القا می کند که رسیدن آن ها به مقصد، اهمیت ویژه ای دارد. اسکورت ماشین عروسی، به سبک های مختلفی انجام می شود. نمایشی که اسکورت کنندگان به راه می اندازند، خاطره این شب زیبا را به یاد ماندنی تر می کند.

اسکورت ماشین عروس با چه وسیله ای انجام می شود؟

اسکورت ماشین عروس با موتور سنگین و یا خودروهای ویژه انجام می شود. این انتخاب شماست. گاهی 6 خودرو، به عنوان اسکورت عروسی توسط عروس و دامادها انتخاب می شود که همگی باید از یک مدل باشند. گاهی عروس و داماد به اسکورت با موتور تمایل نشان می دهند. تلفیق موتور و خودرو هم برای این کار جالب است. این که چه وسیله ای برای اسکورت عروس و داماد مناسب است به مسیر انتخابی شما هم بستگی دارد. اگر مسیر تالار شما ترافیک های طولانی دارد، بهتر است از اسکورت موتوری استفاده کنید تا خودروها از یکدیگر در ترافیک، دور نمانند.

اسکورت ماشین عروس ارزان

اگر به دنبال این هستید که اسکورت ماشین عروس ارزانتری داشته باشید، اسکورت با موتور سنگین در مقابل خودروهای تشریفاتی هزینه کمتری دارد. علاوه بر این که موتورها قیمت کمتری نسبت به خودروهای اسکورتی دارند، به دلیل این که نیازی به گل آرایی ندارند، یا گل ارایی ارزانتری نیز دارند، هزینه کمتری خواهد داشت. اما به طور کلی، هزینه اسکورت خودروی عروس گران است و افرادی که بودجه کافی برای این کار دارند، معمولا این منو را انتخاب می کنند.

چگونه اسکورت عروسی داشته باشیم؟

شما می توانید با انتخاب این منو در حین رزرو اجاره ماشین عروس از شرکت کاسپین رنت، برای روز عروسی خود، اسکورت شوید. مدل خودرو و یا موتور مورد نظر را انتخاب می کنید و اگر منو اسکورت با راننده را انتخاب کنید، نیاز به ارائه مدارک ندارید اما اگر بخواهید خودروهای اسکورتی را بدون راننده انتخاب کنید، باید یک سری مدارک به موسسه مورد نظر تحویل دهید تا اجازه دریافت خودروها را داشته باشید.

اسکورت ماشین عروس

هزینه اسکورت عروسی چه قدر است؟

هزینه اسکورت عروسی، متفاوت است. برای هر خودرو یا موتوری که انتخاب می کنید، باید هزینه ای جداگانه پرداخت شود. تعداد وسیله نقلیه ای که انتخاب کرده اید، مهم است. گاهی افراد ماشین های عروسی اجاره ای را بدون راننده اجاره می کنند تا ساقدوش هایشان، پشت فرمان بنشینند و متفاوت تر از یک اسکورت عادی باشد. این کار نیازمند مدارک و هزینه بسیاری است. درواقع به ازای هر خودرو، باید یک سری مدارک به تشریفات اجاره خودرو داده شود تا خودرو در اختیار فرد قرار گیرد.

میزان هزینه اسکورت عروسی بستگی به ساعت هایی که خودرو در اختیار شماست هم دارد. معمولا 10 ساعت، خودروها اجاره داده می شوند و اگر بیشتر از این ساعت باشد، به ازای هر ساعت باید، هزینه جداگانه ای پرداخت کنید. با توجه به استقبالی که از اسکورت عروسی شده است، به نظر می رسد تا در سال های پیش رو، این مورد به یکی از دائمی ترین منوهای تشریفات عروسی تبدیل شود.

اسکورت ماشین عروسی

سوالات متداول

t
اسکورت ماشین عروس با چه وسیله ای انجام می شود؟

اسکورت ماشین عروس معمولا با موتور های سنگین و یا خودروهای لوکس و ویژه انجام می شود. مثلا ماشین های مشکی تشریفاتی که نمونه آنها را در اسکورت افراد مهم دیده ایم، که البته جلوه بسیار زیبایی به مراسم عروسی و مخصوصا فیلم عروسی خواهد داد.

هزینه اسکورت ماشین عروس چه قدر است؟

هزینه اسکورت ماشین عروس متفاوت است و بستگی به مدت زمان مورد نیاز و تعداد خودرو و موتور های مورد اجاره خواهد داشت که البته این سرویس به دلیل اینکه کار لاکچری محسوب می شود قیمت نسبتا بالایی هم دارد.

5/5 - (2 امتیاز)